Monday 13 February 2012

iloveyou :')


Comel kan budak at atas tu? :') dye ni hot hoo :DD
act, iloveher so so much :') dye skrang at asrama. asrama agama ni :DD haha.
kiteorang tengah gado ni hm :(( nak tahu sbb apa? sbb saya jeles kud. hm. sape x bengang kalo ade laki len tulis status ckp dye sayang laki uh, then siap laki uh wall panggil "sayang" agi? :((
saya pun mengamuk la kan? tapi saya still sabar la jugak kan :( ramai laki nak at dye. takut dye pegi at laki lain jea and takut dye pilih orang lain selain dari saya :'(

  saya kenal dye time zaman myspace agi la :') time uh saya form 3 or form 2 ntah, lupa la HAHA :DD cuba teka umur dye bape? umur dye tahun ni baru form 3 :DD budak-2 agi ni HAHA. tapi muka mcm mak orang dh tngok --' pelik betul dengan awk ni sygg. haha :'DD skrang ni, jarang mesej dengan dye, sbb dye duk asrama kan? hm :( sedih hoo. u tahu x i rindu u gile-2 sayang!? :((
rindu nak buat supersaver dengan dye :((  sayang, i akan tunggu u tahu x sayang!? :'( bulan 5 kan?
lagi 3 bulan kan sygg? i akan tunggu u taw!! bila u balik sini, kita jumpa k sygg. i pegi at tempat u :') tapi klo jmpe, jangan lari dh la sbb i ni bukan nsem pun, laki lain lagi hensem :')
  
   sayang, u tahu x i takut gila kehilangan u. hm. yela,u ni lawa+baik sngat-2 sygg. ramai laki nak at u. i takut u balik-2 u pilih laki lain :'( skrang ni pun, ramai laki mcm dah menggatal dengan u. i x tahu la u menggatal ke x dengan dyeorang ke x? i harap x la. hm.  i percaya kan u sygg. bila tngok profile laki tadi uh, dye tulis status ckp yg u sayang dye :( and at wall u lak, laki uh panggil "sayang". geram gile babi ah. hm. kalo u x suka at i, just terus terang, i akan cuba berhenti berharap at u. skrang ni pun i dh cinta at u sngat-2 :((, takut nanti bila u balik sini, u suka laki len :((
sayang, i betul-2 cintakan u. i cuma berharap  yg u setia, x menggatal dengan laki lain sygg.  :'(
i really loveyou farah kyra :'**
i will wait for you sayang. iloveyou !